OBJEDNÁVKY

Jak můžu objednat?

Je to velmi jednoduché. Vyberete si produkt, který vás láká. Poté zadáte místo a datum doručení. Zaplatíte objednávku a v dohodnutý den a čas Vám objednávku doručíme.

Jak dlouho předem bych měl objednat?

Každá specialita má jinou dobu přípravy. Obvykle doporučujeme, abyste objednávali 48 hodin předem.

Proč se doba dodání u jednotlivých produktů liší?

Všechny produkty jsou připravovány tradičním způsobem. Některé potřebují delší přípravu.To dokazuje, že naše výrobky nejsou pečené standartně, ale připravováné profesionálními cukráři, kteří připravě věnují čas a péči.

Můžete se tak spolehnout na nejvyšší kvalitu.

Můžu dostat peníze zpátky, pokud objednávku zruším?

Za případné zrušení, které se uskuteční nejméně sedm dní před původně plánovaným doručením, můžete získat 75% návratnost, 50%, když zrušení probíhá nejméně 48 hodin před původně plánovaným doručením.
Jakákoli objednávka zrušená méně než 48 hodin před původně plánovaným doručením nebude vrácena.

Můžu si vyzvednout svoji objevnávku přímo v cukrárně?

S cílem zajistit kvalitu našich služeb, všechny výrobky objednané přes www.sweet-delivery.cz pouze doručujeme.

Jak zjistím, že moje objednávka byla přijata?

Obvykle obdržíte potvrzení e-mailem ihned po objednání. Pokud nemůžete tuto zprávu najít ve své poštovní schránce, zkontrolujte složku spam. Pokud stále nemůžete najít potvrzení, obraťte se prosím na zákaznický servis na adresu contact@sweet-delivery.cz. Poté zkontrolujeme, zda Vaše objednávka proběhla.

V objednávce je chyba. Co mám dělat?

Po objednávce, obdržíte e-mailem potvrzení. Zobrazí se také podrobnosti o vaší objednávce. Nezapomeňte zkontrolovat všechny údaje, například adresu doručení, datum doručení atd. Pokud zjistíte jakoukoli chybu, kontaktujte prosím zákaznickou službu, abyste ji mohli co nejdříve opravit.

Nenašel jsem požadovanou specialitu v e-shopu. Co můžu dělat?

Vyzkoušejte funkci “vyhledávání”. Můžete zadat klíčová slova, která chcete vyhledat. Pokud vyhledávací funkce stále neposkytuje žádné výsledky, pošlete nám e-mail s Vašim požadavkem na adresu contact@sweet-delivery.cz. Budeme vás kontaktovat.

PŘÍPRAVA A KVALITA

Kde a jak se připravují dezerty?

Dezerty nabízené na těchto stránkách jsou připravovány v Praze tradičním způsobem zkušenými profesionálními pekaři.

Jaké jsou náklady na dopravu?

Cena rozvozu je účtována dle vzdálenosti od 29 Kč (vzdálenost do 2 km) do 159 Kč (16 km a více), viz tabulka vzdáleností.

Cena bude automaticky spočítána po vložení doručovací adresy.

Proč se sortiment www.sweet-delivery.cz mění tak rychle?

Náš sortiment dezertů se neustále mění ze dvou hlavních důvodů: 1) Naše dezerty jsou vyráběny tradičním způsobem, některé produkty se mění dle sezóny, a tozejména pokrmy na bázi ovoce. 2) Cukráři neustále pracují na nových receptech, které postupně přidáváme do naší nabídky.

Jak dlouho bude dezert čerstvý?

Výrobky prodávané na www.sweet-delivery.cz jsou čerstvé. Čím rychleji jsou konzumovány, tím jsou chutnější. U každého produktu je uvedena doba spotřeby.

DODÁVKY

Co se stane, když nejsem doma při dodání?

Pokud nejste zastiženi doma v okamžiku, kdy vám doručujeme zásilku, budeme jí muset dopravit zpět. Můžete si ji vyzvednout následující den v cukrárně, která Vaši objednávku připravila.

Můžu změnit adresu a termín dodání?

Doručovácí adresu můžete změnit až 24 hodin před doručením, a datum dodání až 48 hodin před doručením.